Beyoncé

Jag och min baby Ida ska på konsert med Beyoncé den 11maj! ska bli såå roligt!
Hon kommer ner och hälsar på mig en helg, saknar min lilla baby <3

Just nu sitter jag och pluggar på språkcafé med Schabbe! Såå mysigt, vi är såå duktiga!
Jenny kommer snart och så ska vi kolla klänningar på NK och sen raka vägen till jobbet!

Igår var jag med Martina och Amanda och kolla lägenhet! Såå himla fin, fyra rum och två balkonger, två våningar och helt nyrenoverad! Vill verkligen ha den, men tycker att den låg på ett så dumt ställe, får såå långt till skolan och jobbet!
Men vi får la se vad som händer!

Igår pratade jag och Fredrik ganska länge efter att jag hade kommit hem. Vet inte om vi kom fram till något vettigt, men känns ändå som om han börjar att förstå mig och vad jag menar. Jag trivs med honom, men mycket håller mig fortfarande tillbaka och jag tror att jag kanske inte är så rolig som flickvän när jag håller tillbaka!
Men det visar sig väl, jag flyter med ett tag och sen får jag ta ställning sen när jag kännt efter!

Älskar dig Calle <3 Tänker på dig och finns här för dig, dag som natt <3
Robert min lilla päronloka, ingen kan ta din plats i mitt hjärta! <3
Förstår inte hur jag har kunnat få så bra vänner, dom är sällsynta, men jag har verkligen lyckats att hitta dom absolut bästa man kan tänka sig!

Jag ser barnvagnar var jag än går! Snacka om att man får nojja och att det gör ont!

Nej nu ska jag fortsätta plugga och vara duktig!


Nille, Koffe och KK, Vänner föralltid <3 saknar er såå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0