Förvirrad

Klart det snurrar i mitt huvud, herregud jag har ju precis förändrat mitt liv radikalt. Förändring är bra, men det måste ju gå någorlunda bra för att man ska se det.
Imorse skrev jag på min facebook att jag nog visste hur jag kände och hur jag ville göra med allt, men bara några timmar senare, så ändrades allt!
Tur att jag inte hann säga något!

Jag tog mig en lååång promenad i slottsskogen för mig själv och tänkte, kände att jag behövde det.
Jag tänkte på allt som har varit, men jag tänkte också på allt som kommer att hända.
Jag vill leva mitt liv, jag vill verkligen vara självständig och följa mina drömmar ett tag framöver!
Vad sägs som att jobba i götet i sommar, sen plugga juridik på distans, men att göra det i USA?
Jag är fri, så varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0