Gamla Inlägg <3

Alla du möter, alla du någonsin kommer att träffa, kommer alla att svika dig!
Det ända valet du kan göra är att bestämma dig för vilka som är värda smärtan i ditt bröst!


Du var en av dom, men frågan är om du är det nu?

Önskar att tiden kunde vridas tillbaka och stanna där för en stund, stanna där för att låta mig samla krafter för att orka följa tiden som senare kommer!

Det du borde tänka på när människorna runt dig påstår att du har förändrats sedan du träffade mig, är att du kanske har ändrats, men samtidigt kanske du har funnit dig själv och ditt rätta jag!

Det är svårt att bara gå omkring och vänta på att det kanske kommer att hända, att du kanske inser vad som är rätt, men det är svårare att bara ge upp, när jag vet att det jag väntar på är allt jag någonsin önskat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0