Göteborg´s Sex And The Ciyt

Oprah handlar just nu om varför män är otrogna mot sina fruar. Mannen som sitter och diskuterar det säger att kvinnan måste få sin man att känna sig uppskattad för att stanna trogen i en relation. Visst, kan hålla med till en viss del, men mannen måste väl få sin fru att känna sig lika uppskattad för att hon ens ska vilja lägga energi på att få honom att känna sig så.
Kvinnor är minst lika otrogna mot sina män, som män är otrogna mot sina fruar.
Man säger att alla som är otrogna är svin, men jag tycker personligen att det handlar om situationen.

Tänk om du är en fru som blir slagen och psykiskt misshandlad, sen träffar du en man som får dig att känna dig älskad, klart man söker trygghet i honom även innan man vågar lämna sin man.

Eller från männens sida, du är gift med en kvinna som bara klagar på dig, hon ignorerar dig, du får inge sex, allt du gör är fel. Sen möter du på jobbet, en ambitiös och driven ung kvinna, med förmågan att få dig att le. Klart du har en affär med henne!

Därimot tycker jag inte om när en man/kvinna som har en affär för spänningen eller för att dom har så "tråkiga" liv att dom måste göra nått annorlunda, då tycker jag att dom lika gärna kan skaffa sig en ny hobby!

Som sagt, båda parter måste nog uppskatta varandra och se allt den andra offrar och gör för den andras skull, ser man inte det, så är det nog lätt hänt att förhållandet går från monogamt till en kärleksaffär.

Vi är trotts allt bara människor allihop och alla vill vi ju känna sig trygga och uppskattade. Jag vet själv att ibland kan det räcka med en puss innan han går till jobbet, för att veta att han ger mig lite tid innan dagen börjar och vardagen tar vid. Bara genom en liten puss får iaf jag mig att känna mig speciell och uppskattad för att jag finns där.

Handling brukar ge mer än ord bukar folk säga, ja nu pratar jag inte om att det är bättre att slåss än att prata ut, men jag menar självklart att en puss och en kram kan kännas mer än att få höra att han älskar mig 100ggr om dagen.

Jag njuter av att ligga - i en kille som jag tycker om´s famn under natten, mer än att få höra att jag lagat god mat.


Klart man ska säga fina saker till varandra med, jag menar, vem vill inte höra att man är fin när man stått framför spegeln i flera timmar och gjort sig iordning för något speciellt event?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0