Kärlek Är Mer Än Bara Ord <3

You´re everything I need and more. It´s written all over your face. Baby I can feel your halo. I hope it won´t fade away!
Så känner jag just nu!

Precis så som vi har det nu, så fungerar det hur bra som helst, men jag undrar om vi verkligen skulle kunna fungera ihop som ett par.
Du har underbara sidor som jag ser var och varannan dag, men alla har vi våra sidor som inte är fel, men som andra kanske inte kan leva med.
Dom sidorna stör mig inte nu, men jag känner mig själv och jag tror inte att jag skulle kunna leva med dom om du var min pojkvän!
Visst, jag kanske är kräsen och visst, jag kan ha fel, men jag har gått igenom tillräckligt mycket för att jag ska kunna få vara det, utan att kritiseras för det.
För mig räcker inte korta stunder av happiness, jag vill kunna känna mig säker hela tiden, både i vem jag är och hur vi är tillsammans.
Jag är den jag är och ingen ska någonsin få klampa in mitt liv och försöka ändra på det.
Jag må vara barnslig, jag må vara löjlig, men fine, det är så jag är.
Jag skäms inte för det, jag vet att jag har en mogen och ambitiös sida med, som jag använder mig av när jag behöver.

Alla pojkvänner jag någonsin har haft, har älskat mig, mycket pga min barnsliga och söta sida. För att jag kan anpassa mig till olika situationer och för att jag kan anpassa mig till olika slags människor.
Det har varit skönt att dom har uppskattat mina detaljer och jag måste tyvärr säga att den senaste verkligen kunde plocka ut alla detaljer som gjorde mig till mig.

Känslan må ha varit annorlunda om jag hade vetat att du skulle vara kvar här, men för mig är det verkligt och jag vill inte bli lämnad kvar.
Jag lovar att jag ska tänka på det, men mer lovar jag dig inte!


Vissa saker kan man inte skydda sig imot, vilken kampsport du än utför! Du kan ignorera det, men någon gång kommer det i kapp dig och ger dig en smäll i ansiktet! Kärlek är inget man egentligen ska kämpa imot, utan något man ska kämpa för <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0