Lady Gaga - Nothing else I can say

När jag kom hem igår från ännu en trevlig jobbkväll, såhade herren i huset gjort mat, jätte gott var det =) Du är så duktig såå =)
Hann inte göra så mycket mer än att äta och gå till sängs!
Morgonen började bra och 2 dagar i rad så har han faktiskt kommit i tid till jobbet! Haha!
Tog mig en tur till slottsskogen och sprang av mig lite sömn!
Har kollat lite tv, ätit och pluggat lite. Ska snart bädda och diska, sen ska jag ta mig en tur till gymmet, innan jobbet börjar.
Ikväll blir det pannkaka fick jag höra imorse =)

Solen skiner över oss idag i götet, såå skönt att våren är påväg <3

Jag saknar er därhemma, klart att jag gör, men jag kommer inte hem till Ludvika igen! Ludvika=Hem finns inte längre. Jag trivs inte där, det var alldeles för litet och instängt, även om vissa männsikor fick den staden att lysa. Jag har äntligen lyckats att få med mig både hjärta och själ ner hit och nu när jag äntligen samlat mig så att alla delar är på samma plats, så vill jag nog hålla ihop det ett tag fram över!

Alla ni som säger att jag lever det perfekta livet och att jag alltid har sådan tur, ni känner mig inte alls, så ni ska inte uttrycka er! Jag har haft det minst lika tufft som ni och kämpat mig dit jag är idag, jag har minsann inte alltid flytit med och fått allt som jag velat!

Såg ett test om vänskap på grunden, inte bara vilken favoritfärg din bästa vän har utan om allt, som man kanske inte tänker på! Gör detta testet och se om ni har rätt att yttra er om mig!

1. Vilken sko stl har jag? 34, 35 lr 36?
2. Vilken underlagskräm använder jag? Lancome, Mary Kay lr blandar jag båda?
3. Vad vill jag jobba med om 10 år? I en rättssal, Inte jobba alls lr Driva ett eget företag?
4. Vad heter jag i mellan namn?
5. Vilken låt lyssnar jag på när jag är ledsen?
6. Vilken låt lyssnar jag på när jag ska sova?
7. Vilken är min pinsammaste upplevelse?
8. Vem var min första stora kärlek?
9. Vilket är mitt favorit klädesplagg?
10. Vilken butik handlar jag helst i? Rut m.fl, Monki lr Mango?
11. Vilken är min bästa semester?
12. Hur ser min drömkille ut?
13. I vilken/vilka gren har jag guld i distriktmästerskap?
14. Äter jag helst godis lr frukt?
15. Vilken/vilka bank har jag?
16. Vilket år blev jag av med oskulden?
17. Vilka sporter har jag genom livet provat på?
18. Hur många företag har jag stått som ägare på?
19. Vilken händelse i livet anser jag har påverkat mig mest?
20. Sist men inte minst, anser du att du är en av dom som har rätt att yttra dig?


Semester Frillesås 2007


Kommentarer
Postat av: Kela

1, 35

2, Båda ?

3, I en rättssal får vi väl hoppas eftersom du övergav ditt egna företag för att plugga till det =)

4, Men åå.. Kay siun eller nå liknande, du vet att jag har problem med de där =P

5, Humm, min ljuva stämma <3

6, Inte en aning :S

7, De skall ja nog inte skiva här ;)

8, Första killen du va förlovad med va Tobbe men jag tror att Daniel var den RIKTIGA .

9, kan du välja ett?

10, Monki

11, Thailand .. eller ?

12, Brat ;) hehe

13, Gaa, glömmer de alltid, längd?

14, Frukt?

15, Nordea, swedbank och handelsbanken..

16, sommaren mellan 6an och 7an .

17, Oj.. friidrott, fotboll.. sen vette fan..

18, de beror på hur vi räknar. dagerous floor och new dreams.. eller räknar du båda som ett ?

19, Oj.. De har hänt så mycke i ditt liv så de vet jag inte.

20, Absolut, utan tvekan.

Kunde väl några iallafall ? =) Love you!

2009-04-24 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0