Lördagen den 25/4 -09

Dagen började med att Fredrik åkte och spelade golf och jag gick tillslottsskogen och mötte Fredrik s, Jenny, Björn, Linnea, schabbe, Dina, hennes syster och kusin och sen kom John. Vi hade super mysigt, massa godis och bullar och vitt vin! En toppen dag i solen helt enkelt.
Sen drog jag och Jenny vidare på grillning hos hennes man´s farbror. God mat och trevligt sällskap på redbergsplatsen.
Vi åkte hem till mig och hämta mina saker för att sedan ta spårvagnen till henne och göra oss iordning för kvällen.
Vid 12 tiden mötte vi upp Shabbe och gick till en krog där Fredrik och hans gäng var. Alla hade jätte kul och vi drog vidare in mot stan. Peter och jag sjöng hela vägen tror jag! Allt från mors lilla lathund till Eloise! Efterfesten landade på Fredriks och Sussie´s balkong! Guitar Hero och mer öl!
Kvällen slutade med seriöst prat! <3 baby


Jag, Dina och Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0