Mina Flickor <3

Pratade nyss med Anneli, igår pratade jag med Nattis. De känns så himla mycket när jag pratar med dom. Saknar alla mina flickor, Thilda, Kela, Ida, Kusse, ja, alla mina söta. Önskar att ni var här allihopa och bara bodde i min famn hela tiden.
Ut med det gamla och in med det nya!
Händelserik natt blev det iaf...
Vi satt hemma och beställde hem pizza och skulle nog ta det lugnt och bara kolla film, men så ringde Martina och Jon och ville att jag skulle komma ner på stan och umgås lite. Tänkte att ja, visst kan va kul att träffa Mr Odell och Jocke som drar tillbaka till Thailand snart. Inte träffat Martina på ett tag heller lixom.
Så jag kläddeväl på mig igen och gick och mötte dem, Jon va såå full att han och hans polare drog tillbaka till hotellet, så jag gick med Martina, Jocke och en kille till ner till avenyn. Dom gick in på Burger King och jag stod kvar utanför och rökte. Då kommer tre killar fram och drar i mig, ville att jag skulle sitta i knät på dem och ville följa med mig hem. Jag blev lite skakis, så jag ville inte börja käffta med dem, så att dom skulle bli aggressiva, så jag sa att min pojkvän inte skulle bli så glad om jag tog med dem hem. Jag gick ifrån en bit och pratade med Fredrik i tel. Fredrik kom ner och hämta mig, men en av killarna slutade inte följa efter mig när ja skulle gå ill bilen. Lite läskingt, men men...

Sen när vi skulle gå in, så hörde Fredrik nån som gnällde, då ligger de en man i buskarna utanför porten och prata i tel, skit full.
Vi hjälpte honom upp och jag tog hans tel och pratade med hans fru, så hon ringde sin dotter som tog en taxi hit och hämtade honom. Vi satt säkert en timme och väntade, men sen gick vi in och kolla MMA på Sporten, lite kul är det, men fattar inte varför dom vill slå sönder varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0