My Life Would Suck Without You

Gud vad allting ska bli seriöst, bara för att man blir vuxen! När man var liten ville man bara bli stor så att man fick göra alla saker som vuxna får göra, nu när man är vuxen så vill man bara bli liten igen och få göra allla saker som bara barn gör, utan att någon ska kolla snett på en.
Jag känner bara för att ställa mig mitt på golvet och spela massa bra musik och bara dansa av mig verkligheten ett tag, men till och med det känns omoget! Inte för att det är de egentligen, men jag får bara en spärr i huvudet som skriker "fjortis"
Solen börjar krypa fram här i götet, tvättar just nu, är inne på min åttonde maskin, ha tvättat sen sju imorse. Förstår inte att herren har såå mycket tvätt! Haha! Tur att det finns många maskiner, så att de inte tar allt för lång tid!
Sen när tvätten är klar, så blir det en låång skön dusch innan vägen leder till språkcaféet för lite plugg med flickorna.
Jobbar ikväll med till nio, inte så ansträngande jobb kanske, men det tar på krafterna att plugga hela dagarna och jobba kvällarna. Men jag hoppas att jag kommer att känna att det är värt det i slutet!

Kan vi bli mer olika lr?
Har vi nått gemensamt?
Vet inte om det är bra lr dåligt!

Han där hemma i La skrev idag, blev lite chockad, men de va ju inge viktigt och inget som hade med vänlighet att göra, utan snarare nått som var viktigt för honom som vanligt! Allt måste ju va till hans fördel för att det ska vara värt att gå igenom!

Jonna skrev med, saknar den tjejen <3
Ja, jag saknar alla mina söta, men jag har kommit på en sak. Vissa vänner har visat sig vara mer betydande än jag tidigare trott <3


Haha! Mina Ben <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0