Natten <3

Blev mycket prat i natt, kändes som att det behövdes, samtidigt som vi nog inte kom fram till så mycket mer.
Allt kommer att lösa sig, jag vill verkligen tro det just nu.
Jag har inte tid med massa velande och krångel.
Spelar ingen roll hur mycket jag tänker på det, det kommer att hända, men jag tänker inte stann upp mitt liv denna gången.
Jag har offrat så mycket för killar som kommit och gått under åren och även om det kanske är värt det denna gång, så är det något i mitt huvud som säger stopp.
Haha! Det är Kela djävulen på ena axeln och Kela ängeln på andra, men denna gång morrar dom båda två. Haha!

Ska snart och fika med John, sen ska jag till jobbet!
Hittade mitt solarium idag med <3

Solen skiner ute, toppen! Så idag kanske det vänder igen. Igår var det grått ute, så de var väl inte konstigt at allt såg så mörkt ut, men idag som sagt lyser min vardag igen!

Fredrik har kommit till att betyda mycket och jag är super glad över att ha träffat Martina <3

Jocke och Martina på Burger King


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ge dig på att jag morrar.. Men bara för att jag bryr mig om dig och älskar dig ! ;)

2009-04-16 @ 21:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0