Skvallerpress AB

Jag håller alla tummar jag har för att David ska komma in i götet på högskolan, fan va kul det skulle vara att ha honom här nere.
Hade skitkul på jobbet igår, Jenny är såå himla mysig. Blev bjuden på hennes möhippa den 8 maj, så ska bli himla roligt!
Rös i hela kroppen när jag fick reda på att dom hittat Jimmy i marnästjärn, vet inte hur man ska reagera. Skönt att de är över iaf, men frågan kvarstår, vad är det som hänt?
Skönt att Fredrik var hemma igår när ja kom hem! Känns bra att du fanns vid min sida! Tack Vännen <3

Vaknade imorse, svinkallt! Han sover ju med balkongdörren öppen, fattar inte hur han kan tycka att det är skönt. Ännu värre när man ska gå upp sen från de varma täcket och det är minusgrader i rummet! Ville bara ligga kvar, men de kan man ju inte göra hela dagen! Är lite imponerad att han kom i tid till jobbet idag iaf, Haha!

Så nu har jag bäddat, diskat, ätit frukost, kolla nätet, pratat med syrran, mamma och pappa i tel, nu är det dags för en löprunda i slottsskogen, sen en sväng till biblan och sen direkt till jobbet!
Mina dagar ser sjutton likadana ut hela veckan, haha!



Kommentarer
Postat av: Kela

Fy satan vilket fint kort du ;)

2009-04-22 @ 20:06:37
URL: http://thisismika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0