Solen Skiner Och Himmelen Är Blå, Allt Har Förendrats Nu Från Då

Igår gick jag och Fredrik en promenad i slottsskogen och köpte glass, så kom vi på den smarta idén att vi skulle grilla idag och spela lite golf.
Sen på kvällen mötte jag Elias och Loka på järntorget, så vi hängde där ett tag ,sen drog vi till Viktoria, där jag träffade Simon, Tobias, Nathlie, Alessandra och Patricia. Jätte trevligt folk.
Så fick jag även träffa Fredriks kompisar!

Men idag då, så har vi vart i slottsskogen och grilla, vi spela kubb, fotboll och golf, riktigt kul! Såå skönt att sommaren är påväg!
Visst, det blåste lite, men de var fortfarande varmt, så att man kunde gå i kjol =)

Nu sitter vi hemma och John och Fredrik spelar Fifa, Haha!

Vi ska la snart dra igen kan jag tro, dom gör la planer för fullt nu.

Just nu känns allt toppen, har inte velat tänkt så mycket, men jag vet att jag tar mig igenom detta också, jag menar efter allt som hänt, så känner jag mig nästan som superwoman! Även om även hon har sina svaga sidor!

Solen går upp imorgon medm vilket betyder ny dag med nya möjligheter!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej sötaste Sussie!

Vill bara säga sorry att vi inte kom i lördags men jag var helt borta den dagen och sov typ bort den.

Men tycker vi får ses snart nån dag! Ha de bäst! KRAM

2009-04-23 @ 09:06:01
URL: http://aboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0