Sunny Day

Har lyssnat oavbrutet på Akon-Sunny Day, den är såå bra!
Igår pluggade jag lite sen var jag och fikade med John, super trevligt! Vi gick runt halva göteborg kändes det som. Haha! Så köpte vi ju självklart mjukglass! ¨
Efter det så jobbade jag, sen tvingade Martina in mig på Chez amis tror jag att det hette! Var bara där en liten stund innan jag gick hem och läste lite och åt mat.
Fredrik satt klistrad framför sitt Fifa, haha, undrar hur han skulle överleva utan det!
Vaknade kvart över sex imorse och gick upp, gjorde några situps och sedan började städa!
Tro mig det behövdes, nu börjar man se golvet igen. Haha!

Ska till solariet snart, sen blir det en joggingrunda i slottsskogen och sen plugga, plugga och lite mer plugga!

Saknar mina hjärtan därhemma, så att det gör ont i kroppen <3
Speciellt Kela, Robert, Calle och Anneli <3 En dag utan er, är som en dag i öknen utan vatten <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0