Varför Nu <3

Jag skulle kunna förklara mitt liv som perfekt just nu, perfekt om man kunde stanna det som det är. Någonting gör att allt känns så mycket lättare nu!
Igår var jag ut och sprang i slottsskogen, sen var jag och handlade och mötte världens mysigaste tant. Hon var ute och gick med sin dotters hund, så satt vi på en bänk och pratade om svensk sjukvård. Såå söt var hon! Sånt händer minsann inte i Dalarna!
Somnade i nån timme och Fredrik gjorde mat, kycklingsallad, såå gott blev det!
Hoppade in i duschen och sen låg vi i soffan och tittade på söndagsfilmen " och så kom Polly"
Somnade nästan direkt efter det, var helt slut!

Idag fick jag mig en chock när jag gick in på min facebook...

Tjena du! Allt bra me dig? =) Hoppas du trivs där nere.. Kommer du upp till Ludvikafesten lr? Ja ska ner till gbg på min semester ett par dagar, hälsa på familjen. Vi kan ju ses då! Ha de bra! Nu bär de av till jobbet =)
//Daniel

Vet inte, men nu kanske vi äntligen kan vara vänner på riktigt, kändes så när jag läste det!

Kristian, John, Jag och Fredrik



John och Jag



Detta ska minsann lilla Fredrik få igen för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0