Änglar och Demoner

Mycket som jag önskar att det skulle vara annorlund, många val jag önskar att jag aldrig gjort och många tankar jag önskar att jag alldrig hade tänkt.
Känner fortfarande att det var rätt att flytta från Ludvika, men mina tvivel ligger längre tillbaka i tiden än så.
Kunde jag så skulle jag dra tillbaka tiden några år och gått en annan väg redan då.
Jag har verkligen krånglat till min tillvara lite i onödan.
Tyvärr är det så att jag får ta igen mina misstag nu.

Tur att jag har Robert vid min sida iaf. Skulle inte ta mig så här långt utan honom, han har alltid funnits där och han har alltid ställt upp på mig vad det än har varít. Tack vännen, du är luften som jag andas!

Nu har jag gjort mig klar, ska ner på stan och fika med Björn och Linnea nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0