Ben And Jerry

Igår var en såå bra dag, hela dagen! 
Var och fikade med flickorna innan jobbet, mycket trevligt.
Vi hade varit så duktiga så att vi fick till och med sluta mycket tidigare igår, så jag och Fredrik bestämde, att vi skulle gå ut och äta efter jobbet.
Jag trodde att vi skulle ta en burgare någonstans lite snabbt, men när jag kom hem med Schabbe så stod han där i kostymbyxor och skjorta, såå fin var han! Schabbe höll på att dö.
Schabbe gick hem och jag och Fredrik gick till Viktoria och åt grillad oxfilé och jag drack en kall god cosmopolitan.
Påvägen hem så köpte vi ben and jerry glass som vi sedan åt hemma i soffan, såå mysigt.
Klockan blev mycket så vi gick och la oss nästan direkt, stackaren hade så ont i ryggen så han fick lite massage, som tack fick jag annat =) Haha!
Ganska mysigt att ha någon som håller om en och som pussar en god natt <3

Varför är jag så sugen på cola hela tiden?

Bara 3 dagar kvar gumman <3


Kommentarer
Postat av: Kela

varför du är sugen på cola? för att du saknar mig förstås =D

2009-05-14 @ 12:45:06
URL: http://thisismika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0