Billjard Och Trevligt Folk

Hmm i fredags kom jag hem sent från biblan, var så himla trött att jag hade kunnat somna ståendes. Lade mig i soffan för att vila, när Fredrik kom hem och sa att grabbarna var påväg över. Haha! Det var ju bara att göra sig lite finare och piggna till!
Stefan, John, Wake, Berra, Christian, Mattsson, Henke, Peter, Fredrik och Jag! Vilket gärngäng! haha!

Efter några timmar drig vi till billjardpalatset, mycket trevligt, spelade i lag med Christian och vi var fan ganska duktiga =)

Jag och Fredrik gick tillsammans hem på natten, drog en burgare innan med! Blev sånt där irriterande seriöstsnack hela vägen hem! Vill inte prata mer seriöst, blir juh bara irriterad!
Han...
Nej, strunt samma, vi ä juh tillsammans och det räcker gott och väl, men det är inte bara jag som är komplicerad lilla vän! Jag må vara svår att förstå, men även solen har sina fläckar och hur tror du att jag ska reagera när du säger sådana sjukt underbara och romantiska saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0