Bröderna Grimm <3

Varför ska ärlden vara fylld med lögner och girighet?
Önskar att det såg lite annorlunda ut! Alla tänker bara på sig själva och bryr sig bara om sitt egna välmående. Visst det ska man väl också göra, men ibland kan man väl titta sig omkring och se människorna runt en.
Jag känner för att vara egoistisk ibland jag med, men varför klarar jag inte av det? ¨
Varför kan jag inte vara som alla andra och bara gå min väg?
varför ska jag hela tiden må skit bara för att jag inte vill göra någon annan besviken eller ledsen?
Jag har nog bestämt mig nu för hur jag ska göra och det är byggt på hur jag känner och hur omgivningen ser ut idag.
Plus att min saga tar nog slut här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0