Days Of Our Lives

Brady i serien är min nya idol, snacka om att kunna stå upp för den man älskar. Samma med Shawn, blev så rörd när han gick till bells dörr och sa att han vägrade låta henne åka. Vet att allt är manusskrivet, men ibland önskar man att verkligheten skulle spegla sig i manuset.

Idag är det möhippa för Jenny och det ska bli superkul! Känner mig lite stressad nu, mycket är upp och ner!
Fredrik har en tjej på jobbet som dansar streetdance, supercoolt! Han ska prata med henne om hon vill träna med mig för hon har tydligen precis börjat, men de skulle verkligen vara roligt att ha nån härnere att skaka på rumpan med!

Det regnar idag med, inge bra alltså, men igår kväll pratade jag med Daniel i tel, han hade skrivit såå himla gulligt på facebook, så jag ville ringa och berätta vad som hade hänt. Vi pratade ganska länge om allt möjligt! Tack för att du finns där <3 Vänner föralltid!

Fredrik frågade mig igår, vilken som min favoritlåt var. Jag är nog lite osäker om det! för alla nya låtar kommer och går, man lyssnar på dom några gånger och tröttnar. Många gamla låtar därimot har hängt med genom livet och jag har nog olika favoritlåtar till olika tillfällen. En som jag lyssnar på om man är glad, en om man är ledsen och en om man är arg och upprörd.

Alla är så kära och alla är så lyckliga <3 Är gald för folket omkring mig!

En sak har jag tänkt på och det måste jag snart få ur mig, vill inte gå igenom det igen! Det ör nog därför jag har så svårt att säga "ja" till imorgon. Känns som historien upprepar sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0