I Love You All Ladies <3 Beyoncé 11/5 -09

Nu har det hänt mycket på kort tid igen.
Jag vaknade i lördags och mådde väl lite halvdant, mötte Schabbe vid 8 och hämtade mina saker, sen blev det kebabtallrik framför tv:n med Salle.
Vid fyratiden åkte vi hem till Bullen, Gud vilken fin lägenhet han och Emelie har.
Berra och Wake var också där.
Jag och salle åkte sedan vidare hem till hans mamma och åt middag, fick fräffa hans mor, hans lillebror Jocke, hans storebror Emil och Emils flickvän.
Riktigt trevligt. 
Vi åkte sedan vid 9 till station för att hämta Ida =)
Vi åkte till Hisingen och bowla med Bullen, Berra, Mattsson, Pernilla och Wake.
Drog sedan vidare in till stan och gick på nån club med John.
Dansade halva natten och sen var det bara att åka hem och sova!
Jag och Ida drog staden på söndagen och självklart en bio, Outlander, fan va bra den var! Vi blev kära <3
Åt Kinamat pvvägen hem, Gott Gott <3

Måndagen ar shopping hela dagen och sist med absolut inte minst BEYONCÈ på skandinavium <3
Såå sjukt bra, rös i hela kroppen under hela konserten, fattade inte att jag ar där <3 Måste göras om <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0