I Swore I´d Never Fall Again, But This Don´t Even Feel Like Falling

Hmm! Mycket har hänt på bara några dagar! Lägenheten är iaf klarstädad nu!
Är tillbaka i götet igen, precis som det ska vara.
Men fick dåliga nyheter igår, så hjärtat dunkar hårt nu, familjehändelser, så vill bara hem till familjen nu.
Vill speciellt tacka Schabbe som fanns där och ställde upp igår! hade aldrig klarat dagen så bra om du inte hade funnits där vid min sida <3 Tack

Jag sa att jag inte var redo för ett förhållande, jag hade bestämt mig för att inte låta någon pojke klampa in i mitt liv på ett tag, men man ska tydligen aldrig säga aldrig!
Som sagt jag tror att jag höll imot pga att hösten kanske blir att se annorlunda ut, men hur länge kan man hålla tillbaka?
Ja, så nu har han tydligen lyckats riva den mur jag kämpade med att bygga upp!
Så från och med Valborgsnatten så är jag numera fröken Saarela, Haha!
Jag må säga att vi är ett udda par, vi är nog inte lika på nått plan. Vi har inga gemensamma intressen, filmsmak, musiksmak osv. men vem vet, det kanske är bättre på det viset!
Jag får la flyta med ett tag och se vad som händer. Mysig är han ju iaf och det för mig är viktigast. Behöver en nallebjörn, men som ändå är realist när det kommer till verkligheten.


Den tröjan har jag nu lagt beslag på, skön är den iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0