Låt Regnet Falla Ner Som Tårar Från Din Kind <3

Jag gick upp straxt före sju idag, min kära lilla sambo lyckades ta sig upp väldigt tidigt, då han bestämt sig för att cykla till jobbet! Sju kilometer i regnet, fick ett sms när han vara framme, så att jag skulle veta att han levde! men de var riktigt bra gjort.
Igår stannade han hemma från träningen, först och främst för att han inte orkade träna, men också för att spendera lite tid med mig, vilket nog behövdes efter allt som hänt. Betyder väldigt mycket att han gjorde det iaf.

Ibland så kan han uttrycka sig så dumt, men så kommer det lite små ljusa stunder som räddar hela situationen.
Det går lixom inte på en jämn linje, utan mer som lisebergsbanan.
Han var bra mysig igår när vi gick på stan, börjar nog känna mig lite som en flickvän, men hans kroppsspråk talar ett språk, men hans mun talar ett annat, dom borde nog gå kommunikationskurs tillsammans Haha!

Fan vilka pansionärer vi var igår kväll, först lagade jag riktig svenssonmat, köttbullar, mos och gräddsås, sen efteråt satt vi i soffan , han tittade på hockey och jag satt och virkade på hans tröjja! haha! Snacka om att vara övermogna!

Så vi sa det att jag får vara riktigt barnslig på liseberg på söndag, så att jag kommer tillbaka till min nivå igen!

Har iaf städat alla garberober nu, dammat har jag oxå gjort och bäddat såklart, så nu ska jag dammsuga och diska innan jag vandrar ner till jobbet.
Baby skulle hämta mig efter jobbet idag och så ska vi göra lasagne.
Funderar på att baka en morotskaka till honom efter träningen, det kan han väl vara värd. Nog för att han redan har det ganska bra, men att visa sin uppskattning för någon kan man nog aldrig göra för mycket utav, lr hur?


Min lilla hockey-brat, men nog fan är det hett med hockeyspelare och nu har jag en egen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0