Möhippan <3

Det var så himla roligt på möhippan igår, tack alla flickor för en underbar kväll. Tror att Jenny var väldigt nöjd med det vi ordnat också!
Idag kommer min älskade Ida till Götet, ska bli såå skönt att få träffa henne och spendera tid med henne igen.

Antingen drömde jag eller så sa han massa konstiga saker till mig inatt. Var väl inte riktigt klar i huvudet, så jag vet inte om jag bara inbillat mig eller om jag kanske drömde det, men är det verklighet, så är det riktigt illa!
Tyvärr så räcker det inte för mig, jag har inte hjärta till att inte få känna det jag vill känna, alltså trygghet.
Varför lär jag mig aldrig?

Han sover iaf nu, men jag tänker inte ens ta upp det med honom. Han får la köra sitt race, som jag alltid har sagt, att alla får göra som dom vill, men alla måste också ta konsekvenserna för sina handlingar med!

Jag vet att jag är värd det bästa <3

TopModelBild <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0