Reklam I Livet

Vet att jag inte har skrivit på jättelänge, men det har verkligen varit fullt upp ett tag nu. Jag har vairt hemma hos mor och far en vecka, träffat massa gamla skolkamrater och tagit hand om mormor. Mamma och pappa var i usa och roa sig.

Skönt var det också att få umgås med Ida så mycket igen <3

I fredags var jag och Wake ut och dansa, såå roligt var det, plus att jag fixade en brud åt Wake, så at han inte skulle behöva gå hem själv haha!

Fredriks kompisar är verkligen störtsköna, tycker om dom allihop <3

Men hade jag inte haft Robert den här helgen så vet jag inte vart jag hade tagit vägen <3
Finns inte många stöttepelare, men dom som finns måste vara starka för att orka hålla upp det tak som skyddar oss <3 Robert är en av mina pelare och jag vet att han skulle kunna hålla upp hela min värld på egen hand!

Jag och Fredrik var ut och gick på eriksberg igår, ganska mysigt. Visst, jag och mina krav, men det kommer lite hela tiden, som gör att jag nog accepterar läget som det är.
Sen på kvällen fick jag en groda med rosa rosett som Peter döpte till Conny <3
Och imorse kom de gulligaste pålänge, Fredrik kom hem och hade vart och köpt frukost. Frallor, marmelad, ost och juice. Det var precis det som jag hade sagt igår att jag ville ha en underbar morgon på eriksberg.
Det är verkligen romantik att han kom ihåg det och gjorde det som en överaskning <3
Pluspoäng +++++

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0