Robert Mitt Hjärta <3

Jag saknar Robert så mycket at jag håller på att avlider, den lilla grisen är ju i Norge, så jag kan ju inte ens prata med honom i tel, vilket gör detta mycket svårare. Hatar att vara ifrån honom.

Men är tacksam att jag har Calle, Kela, Annelie, Schabbe och Jenny nu <3 Betyder mer än vad jag kan förklara med ord!

Tänk att vänner betyder såå himla mycket, många lever utan både familj och partner, men sålänge man har riktiga vänner, så klarar man mer än man tror!
Lyckligtvis har jag både familj, partner och rikiga vänner, såå det borde göra mig till världens lyckligaste, och tro mig, ni gör mig lycklig <3


Stället som förändrade många människors liv <3 Jag menar bara att utan det hade jag inte träffat Fredrik och nu bott ihop med honom, jag hade aldrig träffat Martina och hon i sin tur hade aldrig träffat Amanda som hon nu bor ihop med osv... Men viktigast av allt, jag hade inte kommit ifrån Ludvika så fort...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0