Sommar Och Sol <3

I onsdags var Jag, Schabbe och Fredrik och tittade på Änglaroch Demoner-premiären, den var jätte bra och det var hur mysigt som helst med bio.
Vi kom hem ganska sent, så det var bara att gå och lägga sig och sova!

Igår mötte jag upp schabbe för lite plugg, vi var på biblan och sen skulle vi hem till henne och plugga, men då ringde Jenny och ville träffas, så jag gick och tog en fika med henne, innan jag och Schabbe drog hem till mig och åt middag. Fläskfilé blev det och till efterrätt blev det ost, kex och vindruvor. Supertrevlig och Fredrik verkade mätt och belåten.
Följde Schabbe en bit på vägen hem, sen pratade jag med Calle en stund i tel, innan jag hoppasde in för en varm och skön långdusch.
Vi myste lite i soffan och kollade på transporter innan vi gick och la oss. Pratade med Daniel en sväng innan vi somna med. På tal om det så mötte jag hans syster Sandra på stan, när jag fikade med Jenny, kändes lite konstigt, men men.

Jag är lycklig, det är inte det, men jag har fan ingen aning om vad jag ska göra under sommaren?
Ska jag dra iväg ett tag?
Ska jag ta några sommarkurser och lägga om lite?
Ska jag vara kvar i Götet över sommaren?
Ska jag åka utomlands över sommaren?
Ska jag jobba i Ludvika över sommaren?

Gud, jag vet inte var jag ska börja!

Och inte vill jag ha svaret  "Gör vafan du vill" heller, tack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0