Stanna Världen En Stund <3

Klart att jag ler och säger att allt är bra, tror du att jag skulle berätta för dig precis som det är?

Ni skulle inte förstå ändå! Sitter nu och väntar på att Robert ska komma med lite donken mat nu efter att han varit på krogen! Skönt att jag inte gick ut idag, det hade jag aldrig pallat, är på j*vla trött fortfarande, trotts att jag har sovit i sex timmar. Mamma skulle döda mig om hon visste det, jag skulle ju städa klart lägenheten. Tyvärr kan jag ju inte göra mycket nu då det inte finns lyse i alla rum och jag kan ju inte damsuga klockan två på natten!

Skrev en lista över allt jag ska göra på måndag när jag kommer hem. en hel del är det. Känns så j*vla tungt, men jag vet ju att det kommer att kännas superbra efter att jag har gjort all som står. Varför är det då så himla svårt att ta tag i det?

Dom säger att motgångarna är många och att man ska kämpa igenom dom och bli starkare, men ska det fortsätta såhär så kommer jag att se ut som en bodybildare snart!
Hur kan allt kännas så himla svårt? Jo, det ska jag berätta för dig, enkelt, livet är svårt!
Känns som jag försöker göra det lite lättare, men att allt bara blir svårare!

Alla sa åt mig att för en gångs skull tänka på mig själv och inte bry mig om folket runt om, men sen när ja gör det så kommer självklart den där lilla fula, misslyckade figuren och klagar bara för att hennes liv suger!
Åhh va irriterad jag blev nu, klart att det låter värre än va det kanske är, jag är bara trött och grinig och orden ja skrev var fruktansvärt barnsliga, men kände att jag verkligen behövde få ur mig lite.

Tänk om någon kunde förstå, bara en ända person, det skulle räcka mer än väl. Ja, jo, Robert förstår mig, men han finns juh tyvärr inte alltid där! Tänk om någon bara kunde berätta för mig at jag gör rätt i att tänka på mig själv just nu. Visst, vissa kanske kommer att hata mig och tycka att jag är ego, men fine, då är dom inte humana om dom inte förstår att jag måste få ge lite tid till mig själv ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0