Svennebanan <3

Valborg, hmm jag och Fredrik gick ut och åt på dagen, sen mötte jag upp Schabbe och vi gick till slottsskogen och grilla med lite skandiapersonal och deras respektive. Jättetrevligt i solen var det i alla fall. Sen åkte jag in till stan med Linnea och Björn, köpte en glass och åkte sedan hemmåt. Mötte Fredrik och Kristian utanför och följde med dom till Hisingen, hem till Peter och Henke, vi grilla och spela kubb och avslutade kvällen med tp och mys i soffan. Gud va vuxna vi är som inte är ute och super hela helgen!

Fredagen blev det Tranquilo och Liseberg med John och Peter! Mycket sockervadd, popcorn och glass, så då fick jag leka liten igen, tar igen det från valborg. På kvällen gick jag och Fredrik ut och åt på rosa pantern. Vi pratade och myste lite, precis som det ska vara en fredag i götet!

Dagen såkallad Lördag var därimot inge vidare, jag och Fredrik åkte halv åtta imorse till mariestad där jag tog bussen till örebro, mötte upp Micke och Jenny, åkte med Micke och Bobby till Ludvika, där min mor och far väntade. Vi flyttade ut alla kartonger och möbler, fan va saker man samlar på sig.

Sen drog vi kids och käka på toffes! Jag gick hem igen, dom andra åkte hem till örebro med alla saker och fastän klockan inte var mer än sju, så somnade jag direkt.
De fick inte hända, så mycket som jag har att göra, men vaknade självklart upp nu när klockan är runt ett på natten.
Hade tusen missade samtal på tel och massa sms.
Måste ha sovit riktigt tungt eftersom jag inte ha vaknat av det alls.
Fredrik hade ringt några gånger, men antar att han sover nu, så ringer upp honom imorgon! Saknar honom faktiskt, känns lite tomt utan att ha någon brevid mig när ja sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0